Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βολές κατά πάντων .....

Ο  παραιτηθείς πρώην πλέον πρόεδρος της Α.Λ.Α. μας άνοιξε την καρδιά του και μας εξέθεσε τους λόγους της παραίτησης του.

Κε. ΖΑΧΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ  ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ  ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ;

Με αφορμή την απόφαση της Ομοσπονδίας για το 2014 να μας «δώσει» έναν μόνο Αγώνα (και αυτόν σε έπαθλο ούτε καν Πρωταθληματικό), μου γεννήθηκαν ερωτηματικά για το ποιός και με ποιά κριτήρια αποφασίζει για το πιο Αθλητικό Σωματείο θα διοργανώσει και τι.
Σκοπός του κου. Χαλιβελάκη είναι στην Αθήνα να υπάρξουν μόνο δυο Αθλητικά Σωματεία. 
Το Α.Σ.Μ.Α. (Πρώην Αγωνιστικό ΕΛΠΑ) και η START LINE. 
Γι αυτό το λόγο επιδιώκει  με τον τρόπο του να κλείσει το Αρχαιότερο Αθλητικό Σωματείο (και πρώτο σε αναγνώριση από την Γ.Γ.Α.) την Α.Λ.Α. 
Εξάλλου και την εποχή που υπηρετούσε ως «Απλός Στρατιώτης» την ΕΛΠΑ που τώρα κατηγορεί, την Α.Λ.Α. είχε στόχο. 
Μας έκανε πόλεμο από τότε.
Αν λοιπόν αναγνωρίσω το τίτλο του Πρόεδρου στον κο Χαλιβελάκη (της Ο.Μ.Α.Ε.) θα πρέπει να τον αναγνωρίσω και στον κο. Μιχελακάκη (πρόεδρο της ΕΛ.Ο.Α.Α.Μ .). 
Δεν αναγνωρίζω ως προεδρεύοντα αυτή τι δεδομένη στιγμή κανέναν από τους δυο, πάρα μόνο την Διοικούσα Τετραμελή (Ισότιμη μεταξύ τους) Επιτροπή - Αρχή.
Ο κος Χαλιβελάκης εδικά δεν μπορεί να φορά εναλλακτικά καπέλα, είτε ως μέλος της Δ.Α. είτε ως (ψευδεπίγραφα) Πρόεδρος της Ο.Μ.Α.Ε. είτε τέλος ως Πρόεδρος της ΕΠ.Α.
Τα μέλη που απαρτίζουν την ΕΠΑ οι κ.κ.  Μανώλης Χαλιβελάκης,  Δημήτρης Αθανασέκος, Παύλος Αρναούτης, Αντώνης Παρταλιός, Ανίτα Πασαλή, Επαμεινώνδας Φατούρος και Στράτης Χατζηπαναγιώτου, από ποιον έχουν οριστεί; Μέχρι πότε και με τι κριτήρια αποφασίζουν για το Πρόγραμμα των Αγώνων και την τύχη των Αθλητικών Σωματείων της Ομοσπονδίας;
Ο κος Χαλιβελάκης προσωπικά έδωσε Αγώνες Πρωταθληματικούς και Επάθλων σε Αθλητικό Σωματείο (Α.Σ.Μ.Α. Πρώην Αγωνιστικό ΕΛΠΑ) μη αναγνωρισμένο από την Γ.Γ.Α. με μοναδικό γνώμονα ότι στο Δ.Σ. του Σωματείου είναι μέλος η σύζυγος του και οι «Φίλοι» του. 
Αντίστοιχα η κα. Πασαλή διαφυλάττει τα συμφέροντα του Σωματείου του συζύγου της, της γνωστής START LINE. 
Ο κος Φατούρος θα μας εξηγήσει κανείς τι εμπειρία έχει από Αγώνες; 
Τα πτυχία Κριτού, Παρατηρητή κλπ, πως τα πήρε; 
Έδωσε εξετάσεις;
Για τον αξιότιμο κο. Στράτη Χατζηπαναγιώτου ξέρω εκ πείρας ότι είναι του «ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ».
Η Ομοσπονδία έχει δική της έδρα;
Γνωρίζω ότι φιλοξενείτε ακόμη σε χώρο με γραφεία ιδιοκτησίας του κου. Φατούρου.
Οι απασχολούμενοι (εργαζόμενοι) για την Ομοσπονδία (κα.Τόγελου, κα.Βυτινάρου, κος. Αμαξόπουλος ) είναι σε δημόσιο φορέα (όπως προβλέπει ο νόμος) ασφαλισμένοι;
Ποιος διορίζει τους Παρατηρητές και Πρόεδρους Αγωνοδικών στους κατά τόπους Αγώνες; 
Πως γίνεται να πηγαίνουν συνέχεια οι ίδιοι και οι ίδιοι; 
Εξυπηρετούν μήπως τα συμφέροντα του «Αφεντικού» και βέβαια βγάζουν και  «μερωκαματάκι».
Οι «επιτροπές» από ποιούς εντέλει αποτελούνται; 
Ποιοι τους διορίζουν; 
Η ΕΠ.Α.;
Οι εισηγήσεις τους λαμβάνονται υπόψη  ή απλά πετιούνταν στο καλάθι των αχρήστων; 
Πως γίνεται συνοδηγοί (κος. Λώρης, κος. Τσαούσογλου κλπ) να είναι μέλη στην Επιτροπή Ραλλυ; 
Με ποιες γνώσεις; 
Επειδή θήτευσαν ως μέλη πληρώματος σε «ακριβά» μπάκετ, απέκτησαν και γνώση περί των Οργανωτικών; 
Ή βρέθηκαν εκεί με μοναδικό κριτήριο την προσωπική φιλία που διατηρούν με τον κο. Χαλιβελάκη;
Οι κοι. Φατούρος και Β. Πασάλης πως βρέθηκαν να είναι μέλη της Επιτροπής Ταχύτητας και Αναβάσεων; 
Με τι εμπειρία;
Απλά έχουν τα ήδη προαναφερθέντα κριτήρια.
Εντέλει κάνει ΟΤ,Ι ΘΕΛΕΙ ο  ψευδεπίγραφα Πρόεδρος κος. Μανώλης Χαλιβελάκης. Αυτός αποφασίζει και χωρίς να ρωτά κανέναν. 
Για πιο εκδημοκρατισμό του αθλήματος μιλάμε;
Στυγνή Δικτατορία - Χούντα 
Τέλος, θέλω να κάνω σαφές, ότι οδηγήθηκα σε παραίτηση γιατί η Αξιοπρέπεια μου δεν μου επιτρέπει να είμαι μέρος ενός «φαιδρού σκηνικού».

ΑΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - ΚΑΤ ΕΣΕΝΑ -  ΕΙΝΑΙ ΣΑΘΡΟ. 
ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ;

Ακόμη και σήμερα που έχει ξεκινήσει η νέα Αγωνιστική Χρονιά και η Ομοσπονδία έκλεισε ένα χρόνο ζωής, υπεύθυνη για την αδειοδότηση των Αγώνων είναι η ΕΛΠΑ.
Αν κάποιος διοργανωτής ζητήσει Άδεια Τέλεσης Αγώνα στην Ομοσπονδία, αυτή θα αποστείλει τα σχετικά έγγραφα στον κο. Θωμά Γκουρτζούλη, για να διεκπεραιωθεί η αδειοδότηση.
Άρα πίσω από την κουρτίνα της Ομοσπονδίας κινείται ακόμη ο μηχανισμός της ΕΛΠΑ..
Αν λοιπόν η ΕΛΠΑ «γιατί έτσι θέλει» δεν κινήσει τα νήματα Αγώνας δεν γίνεται !!!
Τα υλικά που χρησιμοποιούνται (κάγκελα, επικοινωνία, χρονόμετρα κλπ) είναι ιδιοκτησία της ΕΛΠΑ. 
Αυτά χρησιμοποιούμε ακόμα, ζητώντας μας αμοιβή για την χρήση τους
Πίστευα ότι με την αναγνώριση της Ομοσπονδίας τα πράγματα θα άλλαζαν προς το καλύτερο. 
38 χρονιά που εμπλέκομαι στο σπορ είτε σαν οδηγός είτε σαν μέλος της Α.Λ.Α.  δεν έχω δει χειρότερη κατάσταση. 
Τίποτε το νέο, τίποτε το καλύτερο. 
Τέλμα. 
Οι Αγώνες που όλοι αγαπάμε, πάνε από το κακό στο χειρότερο. 
Δεν νομίζω ότι έχει γνώση των γεγονότων η Εποπτεύουσα Αρχή δηλαδή η Γ.Γ.Α.
Σκοπεύω στο άμεσο μέλλον να κινηθώ και να έχω μια επικοινωνία (με την Γ.Γ.Α.) προκειμένου να τους ενημερώσω για τα τεκταινόμενα στον χώρο.
Δεν είναι δυνατόν η Ομοσπονδία να Αδειοδοτεί Εκδήλωση στο «Ελληνικό», χωρίς προηγουμένως να εξετάζει: 
Αν ο συγκεκριμένος χώρος έχει Άδεια Αθλητικής Εγκατάστασης.
Αν του έχει χορηγηθεί η σχετική Άδεια από την Αστυνομική Αρχή.
Αν ζητήθηκε η χορήγηση άδειας από την Γ.Α.Δ.Α.  
Αν ο χώρος πληρεί τους κανόνες Ασφαλείας. 
Ο διορισμένος παρατηρητής της Ομοσπονδίας έκανε κάτι για αυτό;
Ή έδωσε απλά το ΟΚ ώστε να ξεκινήσει η Διοργάνωση;
Και τέλος ας μας απαντήσουν ποιο μέλος της Ομοσπονδίας έκανε αυτοψία στον συγκεκριμένο χώρο πριν την σχετική Αδειοδότηση;
Από καθαρή τύχη δεν θρηνούμε σήμερα και αλλά θύματα.

Κε Κόκκινε (Πρόεδρε της ΕΛΠΑ) μήπως είναι ώρα να ξαναπάρετε την τύχη του σπορ στα χέρια σας, για να ξαναπάει το σπορ μπροστά;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Αποκάλυψη OPEL FRONTERA ...

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.  Σήμερα, το ευρύχωρο compact SUV γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του. Στην Κωνσταντινούπολη, ο CEO της Opel, Florian Huettl, μαζί με τους Mark Adams, Vice President Design, και Tobias A. Gubitz, Senior Vice President Product & Pricing, αποκάλυψαν το νέο Opel Frontera μπροστά σε διεθνές κοινό και σε εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου. “Φέτος, γιορτάζουμε 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. 125 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων προχωράμε συνεχώς μπροστά, προσφέροντας καινοτόμες, πρακτικές και, κυρίως, προσβάσιμες σε όλους λύσεις κινητικότητας. Το ολοκαίνουργιο Opel Frontera αποτελεί μια ισχυρή έκφραση αυτού του οράματος. Εξαιρετικά ευέλικτο, ευρύχωρο και ηλεκτροκίνητο, το νέο μας SUV αναμένεται να κερδίσει τις εντυπώσεις και να προσελκύσει ένα ευρύ φάσμα πελατών” , δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. Επιπλέον, η Γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο Opel Frontera θα είναι διαθέσι

Quadrifoglio Super Sport ...

Οι συλλεκτικές Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες που η μάρκα υποστηρίζει με συνέπεια από το 1923. Συνολικά μόνο 450 αυτοκίνητα θα διατεθούν σε ολόκληρο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 275 θα είναι Giulia και τα 175 Stelvio. Η αποστολή τους δεν είναι άλλη από τη συνέχιση του σύγχρονου θρύλου που έχουν δημιουργήσει, μέσω της ανεπανάληπτης εμπειρίας που προσφέρουν στον οδηγό. Η τεχνολογία τους είναι κορυφαία σε κάθε τομέα, όπως αποδεικνύει εκτός των άλλων η χρήση ανθρακονημάτων στον κεντρικό άξονα μετάδοσης, το καπό, το πίσω σπόιλερ, την οροφή της Giulia και τα μαρσπιέ. Επιπρόσθετα, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει γίνει στον κινητήρα και την ανάρτηση με σκοπό το χαμηλό βάρος και την ιδανική κατανομή του.  Για τη διαφοροποίησή της, η σειρά Super Sport κοσμείται από πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι σε μαύρο αντί για λευκό φόντο, έχοντας επιπλέον καπάκια καθρεφτών με φινίρισμα ανθρακονήματος, σκούρες ζάντες -19” για την Giulia και 21” για τη Stelvio