Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προτάσεις της Kirkos Racing για τις Αναβάσεις 2014 .....


Το 2013 παρά τις αντίξοες συνθήκες, κυρίως οικονομικές, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θέαμα και συναγωνισμό.
Για το 2014 και εν όψη της προκήρυξης των νέων Πρωταθλημάτων, προτείνω, και πιστεύω ότι θα έχει καθολική αποδοχή από τους συναθλητές, οι κατηγορίες Ν και Α να διατηρηθούν και να παραμείνουν ως έχουν. 
Για την κατηγορία Ε, που φιλοξένει ήδη αρκετά δυνατά αυτοκίνητα, να μεταβληθεί και να ενταχθούν σε αυτήν και τα αυτοκίνητα προδιαγραφών BTCC. Τα  όποια θα τρέχουν με βάση την ομολογκασιον τους. Να γίνει η συγκεκριμένη κατηγορία Ε-ΟΡΕΝ (όπως στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2012) πολυπληθέστερη και με έντονο συναγωνισμό. Τα τετρακίνητα αυτοκίνητα να έχουν περιορισμό ως προς τον κυβισμό (μέχρι 2 λίτρα) με τούρμπο και στόμιο 40 χιλ, και τα δικίνητα να είναι   ελεύθερα. Να τονίσω εδώ ότι, οι κλάσεις θα πρέπει να διατηρηθούν ως έχουν σήμερα.
Εάν κάποιος που συμμετέχει σε άλλη κατηγορία (π.χ. Ν) να μπορεί να συμμετάσχει ακλουθώντας όμως τον κανονισμό της Ε-ΟΡΕΝ. 
Αποτέλεσμα αυτού θα είναι μια κατηγορία με πλήθος ισχυρών αυτοκίνητων που θα καθηλώνει τους θεατές, και γιατί όχι, να δοθεί σε κάποιον προμότερ ώστε να προβληθεί περισσότερο μέσα από τα Μ.Μ.Ε.
Για την κατηγορία Formula Saloon o κανονισμός να διατηρηθεί με την φιλοσοφία που είχε όπως  προκηρύχτηκε, να φέρουμε δηλαδή μ αυτόν τον τρόπο κοντά μας αυτοκίνητα και οδηγούς που κάνουν κόντρες σε δημοσίους δρόμους (βούτα, λιμανάκια κλπ) και να εμπλουτιστεί με 3 ακόμη παραγράφους. 
Α. Να μην γίνονται δεκτοί οδηγοί που τα τελευταία 10 χρονιά έχουν κατακτήσει θέση στην πεντάδα οποιασδήποτε κατηγορίας - κλάσης.
Β. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να τηρούν αυστηρά τους κανονισμούς ασφαλείας και να έχουν έναν μόνο περιορισμό στα ελαστικά. Να συμμετέχουν με ελαστικά semi-slick που χρησιμοποιούνται σε Time – attack.
Γ. Να ξεκινούν μπροστά από τις άλλες κατηγορίες ώστε το θέαμα να ισορροπεί και να μην «κάνει κοιλιά». Έτσι οι θεατές θα μένουν στις θέσεις τους καθ όλη την διάρκεια της Ανάβασης και δεν θα παρατηρούνται φαινόμενα φυγής με την λήξη του 1ου σκέλους.
Οι προτάσεις μου να χρησιμοποιηθούν αυτούσιες και στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2014.
Ο κανονισμός είναι ένας και ισχύει για όλους τους αγωνιζόμενους. Εάν κάποιοι θίγονται από τις προτάσεις μου, στο τέλος είμαι βέβαιος θα συμφωνήσουν.
Με βάση λοιπόν τις προτάσεις μου, περιμένω να ανοίξει ένας διάλογος, ώστε αυτές να εμπλουτιστούν και να μεταβληθούν, με βασικό γνώμονα πάντα την προσέλκυση στο πολύπαθο άθλημα μας νέων οδηγών, θεατών και χορηγών. 

Με τιμή
Kirkos Racing Team

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Με 63 συμμετοχές ...

Η «καρδιά» του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα «χτυπήσει» το διήμερο 11 και 12 Μαΐου στη Λαμία, η οποία θα φιλοξενήσει για άλλη μια χρονιά αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift. Ο τρίτος γύρος του θεσμού θα διεξαχθεί στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα εντός των εγκαταστάσεων της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας με τη συμμετοχή 63 οδηγών, οι οποίοι θα προσφέρουν ατελείωτη πλαγιολίσθηση στους φίλους του σπορ που θα βρεθούν το διήμερο στη Λαμία. Οι θεαματικότεροι οδηγοί των τριών κατηγοριών Drift 1, Drift 2 και Drift 3, θα αγωνιστούν σε μία εντυπωσιακή διαδρομή η οποία στήθηκε ήδη στην Π.Ε.Λ., ώστε να χαρίσει μοναδικές συγκινήσεις τόσο στους οδηγούς όσο και στους θεατές. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Όσον αφορά τις επιμέρους κατηγορίες, στην κατηγορία Drift 1 , 22 οδηγοί θα «παλέψουν» για τη νίκη στην τρίτη στροφή του πρωταθλήματος.

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.