Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O ΛΕΑΣ ΑΠΑΝΤΑ .....


Ερ. Λεωνίδα θέλω την άποψή σου για την κατηγορία ΟΡΕΝ στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ;

Απ. Στην κατηγορία ΟΡΕΝ του Πρωταθλήματος Ταχύτητας το 2012 ήταν το δυναμικότερο από άποψη ενδιαφέροντος ανταγωνισμού και συμμετοχών. Ο αγώνας που είχε τις λιγότερες συμμετοχές ήταν αυτός που έγινε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με 13 οδηγούς, όταν την αντίστοιχη περίοδο του 2011 ήταν μόλις 9! Στην Τρίπολη οι επόμενοι 3 αγώνες είχαν αντίστοιχα 17-18-18 συμμετοχές, ενώ το 2011 είχε 9-14-15-13. Συμπερασματικά βλέπουμε ότι, το 2012 παρά το ότι ήταν μια πολύ δύσκολη οικονομικά χρονιά, οι συμμετοχές αυξήθηκαν αναλογικά περίπου κατά 20 %. Αρά βλέπουμε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία προσέλκυσε αρκετό κόσμο και δεν θα πρέπει να πειραχτεί αλλά να παραμείνει ως έχει. Αντίθετα θα πρέπει να θεσμοθετήσουμε πάντα μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας νέα κύπελλα- έπαθλα όπως π.χ. κύπελλο έως 3000 cc δικίνητα, κύπελλο πάνω από 3000 δικίνητα . Εξάλλου η ονομασία της κατηγορίας ΟΡΕΝ υποδηλώνει ότι μπορεί να συμμετέχουν αυτοκίνητα πάνω από 2000, Ν,Α,Ε, ΒTCC. Ειδικά για τα BTCC εάν επανέλθουν στο αγωνιστικό προσκήνιο οι χρόνοι τους θα είναι καταιγιστικοί. Τα Ν,Α,Ε, turbo η ομολογκασιον τους δεν αναφέρει πουθενά περιοριστή, παρά μόνον στα Ραλλύ. Τα αυτοκίνητα που φοράμε 38 περιοριστή, δεν ξεπερνάμε σε ιπποδύναμη τους 380 ίππους στις  5000στρ/λεπτο. Μετά το όριο αυτό, τα μοτέρ κρεμάνε. Άρα το εύρος των στροφών του μοτέρ περιορίζεται έλλειψη παροχής αέρα. Όσο για την ροπή, που λένε κάποιοι ως δικαιολογία δεν παίζει κανένα ρόλο στους αγώνες Ταχύτητας παρά μόνον στα Ραλλύ.

Ερ. Ποιά η θέση σου για τους περιοριστές ;


Απ. Με κατηγορούν ότι ήταν δική μου επιρροή το να συμμετέχουν τα αυτοκίνητα των κλάσεων Ν/4 και Α/8 στην πίστα με περιοριστή 38. Ουδεμία σχέση έχω μ αυτά τα κακόβουλα σχόλια. Δεν νοείται αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ιδία κατηγορία , τετρακίνητα να διαχωρίζονται σε «καλά» και «κακά». Είναι σαν να τρέχουν στο WRC στην ίδια κατηγορία με άλλο περιοριστή η CITROEN με άλλο η FORD, με άλλο η ΜΙΝΙ , με άλλο η VOLKSWAGEN.

Ερ. Τι γνώμη έχεις για τις επιτροπές της νέας ΕΘ.Ε.Α. ;

Απ. Σε κατ ίδιαν συζήτηση που είχα με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ και ΕΘΕΑ κ. Χαλιβελάκη, μου είχε τονίσει «ότι οι αγώνες  γίνονται για τους αγωνιζόμενους» . Θέση πάρα πολύ σωστή. Περίμενα ότι οι επιτροπές που δημιουργήθηκαν θα φρόντιζαν να καλέσουν μέσω του Συνδέσμου όλους τους εμπλεκομένους οδηγούς στην συγκεκριμένη κατηγορία(ΟΡΕΝ), ώστε να καταθέσουν τις όποιες προτάσεις έχουν. Οι οδηγοί πρέπει να είναι ο κυρίως πόλος διεργασιών. Αυτοί χρηματοδοτούν το σπορ. Αυτοί επενδύουν τα χρήματα τους στα αυτοκίνητα. Αυτοί πληρώνουν ασφάλιση , μέρος των δαπανών για κριτές κλπ. Θα έπρεπε να έχουν τον 1ο λόγο ΓΙΑ ΟΛΑ. Ερήμειν τους λοιπόν δεν μπορεί να «μπαινοβγαίνουν» πρόσωπα στις επιτροπές και να προτείνουν Κανονισμούς, χωρίς πρώτα να έχουν ενημερώσει τους οδηγούς, οι όποιοι έχουν κάνει ήδη τα πλανά τους, και να εξυπηρετούν ίδια συμφέροντα. Ειδικότερα μέλη των επιτροπών που έχουν καθημερινή τριβή και ενασχόληση με το θέμα, δεν μπορεί να στέκονται ασεβείς απέναντι στους αγωνιζομένους αφού γνωρίζουν από μέσα τα πράγματα.

Ερ. Για τις υπόλοιπες κατηγοριές ;

Απ. Για τις άλλες κατηγορίες (SPOR, FORMULA SALOON) δεν έχω ίδιαν άποψη . Θα πρότεινα επιπλέον, αφού θέλουν «να σώσουν το σπορ», να δημιουργήσουν μια επιπλέον κατηγορία, - χωρίς να πειράξουν τις υπάρχουσες- που να επιτρέπει για παράδειγμα το ντουμπλάρισμα, να αποκτήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον ακόμα και για τον θεατή με περισσότερες ελευθερίες από άποψη τεχνικών κανονισμών. μην λησμονούμε ότι οι επιτροπές έχουν συμβουλευτικό ρόλο και δεν έχουν δικαιοδοσία αποφάσεων. Όλα φαίνονται εύκολα όταν κάθεσαι σε μια καρέκλα. Εξωστρέφεια χρειάζεται . ας κάνουν τον κόπο να επισκεφτούν τους αγωνιζομένους στους χώρους που προετοιμάζουν τα αυτοκίνητα τους. Ας «κλέψουν» ιδέες. Να μην δρουν εκ του ασφαλούς. 

Ερ. Για την προβολή του σπόρ ;

Απ. Με αφορμή την συνδιοργάνωση από τις δυο ομοσπονδίες (ΟΜΑΕ-ΕΛΟΑΑΜ) του Πρωταθλήματος Ταχύτητας προτείνω να βρεθεί ένας Κεντρικός Χορηγός που θα φέρει το όνομα του και θα έχει ως υποχρέωση του την προβολή μέσα από τα Μ.Μ.Ε. Μην ξεχνάμε ότι μέχρι και το 2008 οι αγώνες Ταχύτητας μεταδίδονταν απευθείας από την τηλεόραση. Το 1990 έχω κασέτα της εποχής, που δείχνει η ΕΤ1 σε απευθείας μετάδοση τον αγώνα της Τρίπολης!

Ερ. Γι όσα γράφονται στο διαδίκτυο ;

Απ. Η απαντήσεις την επομένη φορά ….

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι